Změna velikosti písma

fulltext

AKTUÁLNĚ

Informace k současné situaci COVID 19 sledujte v sekci COVID 19

 VZKAZ OD MUDr. FANTY:

Vážení pacienti starší 70 let. Volejte nám pouze ti, kteří se NECHCETE u nás nechat očkovat. S těmi, kteří nezavolají automaticky počítáme a až budeme mít vakcíny, tak je naočkujeme, pokud se již nezaregistrovali v centrálním registru - to již změnit nelze.

 

Sčítání lidu, domů a bytů proběhne o půlnoci z 26. na 27.3.2021 formou online prostřednictvím elektronického formuláře na webu nebo v mobilní aplikaci. Kdo se nesečte online, má zákonnou povinnost od 17.4. do 11.5.2021 vyplnit a odevzdat listinný sčítací formulář. Více informací na úřední desce a na webu obce Vidice.

Sčítání lidu, domů a bytů v r. 2021.pdf

Seznam sčítacích komisařů a kontaktních míst.pdf

 

 

 Novinky k rouškám a respirátorům.jpg

  Místní poplatky za rok 2021

  • Splatnost místních poplatků prodloužena do 30.6.2021
  • Upřednostňujeme bezhotovostní platbu na účet 9525161/0100
  • úřední hodiny PO: 7:30-12:30   ST: 13:00-18:00

 

  • Poplatek za komunální odpad

    poplatek je stanoven dle počtu popelnic: popelnice 120 litrů – 300,- Kč/popelnice

    popelnice 240 litrů – 600,- Kč/popelnice

    Jako variabilní symbol uvádějte kód obce a svoje číslo domu nebo chaty -
    např.: Vidice č.p.6 má variabilní symbol 16 (kód obce 1 a č.p. 6; chata č.e.06 – var.s. 106),

    jako specifický symbol uveďte rok úhrady tj. 2021 ( v případě doplácení dluhu za minulý rok např. 2020 uveďte tento rok jako specifický symbol).

    Číselné kódy obcí:

    Vidice 1

    Roztěž 2

    Tuchotice 3

    Karlov 4

    Nová Lhota 5

 

 

  • Poplatek ze psa  
    • jeden pes 30 kč
    • každý další pes 60 kč
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

 

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí: 8:00 - 12:00, 15:00 - 19:30
    Středa: 7:30 - 12:00, 14:00 - 18:00

    Hospodářka:
    Středa: 14:00 - 17:00 

  2. Telefonické podání: 327 596 177
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obecvidice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Vidice 6, 284 01, Kutná Hora.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Vidice 6, 284 01, Kutná Hora úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 8:00 - 12:00, 15:00 - 19:30
Středa: 7:30 - 12:00, 14:00 - 18:00

Hospodářka:
Středa: 14:00 - 17:00 

Telefonické podání: 327 596 177
Poštou na adresu Obecní úřad, Vidice 6, 284 01, Kutná Hora
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecvidice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 8g9akrr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 250 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 4 Kč/ks
- oboustranně formát A3 8 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) dle skutečně vynaložených nákladů
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

 Formuláře

Odpovědi na žádost dle zákona 106/1999 Sb.