Změna velikosti písma

fulltext

 AKTUÁLNĚ

Krizová opatření schválená na jednání vlády dne 21. 10. 2020:

 

 

Omezení úředních hodin

 

Od pondělí 12.10.2020

dochází k  mimořádným preventivním opatřením na OÚ Vidice

Úřední hodiny na OÚ ve Vidicích jsou omezeny na:

pondělí 7:30 – 12:30 středu 13:00 - 18:00.

Telefonické kontakty :  327 596 177  nebo 604 990 611

email : starosta@obecvidice.cz

 

 

 Vyhlášení nouzového stavu

 

leták-sběr železa.pdf

 

0280_200915140855_001.jpg

nabídka brambory.doc

PIAS Suchdol, a. s. nabízí z uvolněné výměry pro občanymožnost samosběru brambor.

Cena za jeden ar je 1.300,- Kč

  • Cena za 0,5 aru je 650,- Kč

Z 1 aru je předpokládaný výnos 8 pytlů

Samosběr bude umožněn v tomto týdnu od 14.9.-18.9.20 po individuální dohodě.

Informace na telefonním čísle společnosti 327596136

nebo mobil 724757186

 

Obec Vidice ve dnech od 11.9 do 14.9.2020

Pořádá pro občany sběr velkoobjemového, nebezpečného odpadu a sběr elektrozařízení podléhající zpětnému odběru
Odpad prosím odkládejte na místa v každé vesnici již v minulosti k tomu vyhrazená, nově bude kontejner přistaven na Karlově za rybníkem

  • Velkoobjemový odpad
        Do velkoobjemových kontejnerů nelze ukládat pneumatiky, zeminy a sutě.
  • Nebezpečný odpad
  • Elektrická a elektronická zařízení

Nebudou odvozeny odpady, které nejsou uvedeny v seznamu přijímaných odpadů!!!!

 
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí: 8:00 - 12:00, 15:00 - 19:30
    Středa: 7:30 - 12:00, 14:00 - 18:00

    Hospodářka:
    Středa: 14:00 - 17:00 

  2. Telefonické podání: 327 596 177
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obecvidice.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Vidice 6, 284 01, Kutná Hora.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Vidice 6, 284 01, Kutná Hora úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 8:00 - 12:00, 15:00 - 19:30
Středa: 7:30 - 12:00, 14:00 - 18:00

Hospodářka:
Středa: 14:00 - 17:00 

Telefonické podání: 327 596 177
Poštou na adresu Obecní úřad, Vidice 6, 284 01, Kutná Hora
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecvidice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 8g9akrr
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře